Lyrics A-Z:  0-9  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z   OST
Тексты А-Я:  А  Б  В  Г  Д  Е  Ё  Ж  З  И  Й  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я
Исполнитель: Ice Cube
Название песни: Cave Bitch
Текст песни добавил: Dima
1048 просмотров с 2009-05-28 19:08:49
»» В избранное (Необходима регистрация)
Скачать текст песни в txt

Ice Cube - Cave Bitch текст песни, lyrics

Give me a black goddess sister I can't resist her. 
No stringy haired, blonde hair, blue eyed, pale skinned buttermilk complexion. Grafted, recessive, 
depressive, ironing board backside straight up and straight down. No 
frills, no thrills, Miss six o'clock, subject to have the itch, mutanoid, 
caucazoid, white cave bitch... 

Verse One: Ice Cube 

Ease back white bitch, I don't play that 
Just because I got on my L.A. hat 
Stalkin' walking in my big black boots 
Is my jingle, now you want Mandingo 
Big, black and handsome 
I should hold your devil ass for ransome 
Sorta like Patty Herst, but I'll burst first bitch 
And you know what's worse 
I'm coming from the land where the choppers roam 
So phuck you bitch and your Coppertone 
Stringy hair - no derrier - frontin' and fakin' with your silicone pair 
Do I wanna phuck? Not hardly 
That's kinda like Barbie phuckin' Bob Marley 
It ain't gonna happen, I keep rappin' 
Muthaphuck Teniell, but see I'm the Captain of this ship 
And I'm true to the game 
Ya all look the same 
Standin' by my backstage door, hopin' that'll switch 
Spread out you little cave bitch 

Verse Two: Ice Cube 

Why everytime we get famous 
You wanna play us like Andy and Amos? 
The devil sent you to try and tame us 
But you can't tame me, with no bitch named Amy 
Lookin' for the dark meat 
But ho, I ain't tryin' to go out like Barkely 
Cuz everytime I turn on the TV 
I see several brothers with she-devils 
Smilin' cuz you out on a date 
But sooner or later, the bitch'll yell rape 
Soon as daddy found out you a jigaboo 
He'll kill like he did Emmitt Till 
Yah, he tried to kick bass 
But the bitch probably threw it in his face 
Sargent Bale ain't nothin' but a trick 
Nasty as hell, stanky little cave bitch 

Verse Three: 

Now don't think that I hate you 
Cuz I won't date you, bitch I gotta stay true 
You can be a fan, but don't expand 
And try to get my dick in your hand 
You better run to the minute man 
Pale as snow, so act like y'know 
Cuz if I slap it, flip it, and rub it like that 
Yeah, it gotta be black 
Plus yo ass too flat 
I need a butt big enough that can clap 
You can't get mine ho 
I'd rather phuck an albino 
Atleast I know, she's comin' from the Nubian 
And not the Ku Klux Klan that you be in 
And I don't give a fuck if your family is rich 
You're still a little cave bitch

Нашли ошибку в тексте песни Cave Bitch? Если вы зарегистрированы, исправьте текст, только вместе мы сделаем слова песен точными!

Скачать другие бесплатные тексты песен от Ice Cube: