Lyrics A-Z:  0-9  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z   OST
Тексты А-Я:  А  Б  В  Г  Д  Е  Ё  Ж  З  И  Й  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я
Исполнитель: Mos Def
Название песни: Do It Now
Текст песни добавил: -okc-ana-
1447 просмотров с 2010-06-18 18:52:06
»» В избранное (Необходима регистрация)
Экспортировать:
Скачать текст песни в txt

Mos Def - Do It Now текст песни, lyrics

[Mos Def] 
Back up, back up, back up, back up 
Back up back up back up back up EASE off 
This goes out to all area crew (yes yes) 
To my BK crew (ooh-OOOOOOOH-WHEEE) to my QB crew 
My LI crew, my Shaolin crew 
My Dirty South crew 
(What cha'll niggaz about the Dirty South?) 
Atlanta, North Cakalak' 
For all my fam, all area crew (AOWWWWWWWWW) 
Yeah mon!! 

Yes, the first cut should be the deepest 
to penetrate beyond the muscle wall's inner regions 
First you was icin me, connect with the starin at the speakers 
Heard the rhyme, head high, what ya starin at ya sneakers 
You shy now, got a lot of things on your mind now 
You don't feel fly now, you huntin the exit sign down 
Fuck what you heard, cause I snatch the grapevine down (yea yeah) 
Don't understand how I ran the line down, rewind now 

[Busta Rhymes] 
YO!! We be the most magnetic, so athletic 
Leave your peeps on the side so they can watch you and your mans get it 
Take the arch rivalry stance up on the podium 
And give the flavor to niggaz but keep it low on sodium 
Posess shit that got you wonderin how we holdin em 
Things that'll lay you out like a piece of linoleum 
Bring who-ever you want, we bout to bug son and bounce 
down to Henry Hudson, after I bust one! 

[BR] Yo Mos Def! 
[MD] Alright okay 
[BR] How you feel? 
[MD] Feelin great 
[BR] Whatcha want? 
[MD] I wan' do it to death, whassup wit you? 
[BR] You know my steez 
[MD] True indeed 
[BR] Say it loud 
[MD] Black and proud 
Ain't no time to hesitate at the gate 
Do it now! 
Bus-a-Bus 
[BR] What-a-gwan? 
[MD] How you feel? 
[BR] Feelin GREAT! 
[MD] Whatchu want? 
[BR] I wanna do it to death, whattup wit you? 
[MD] You know my steez 
[BR] True indeed 
[MD] Say it loud 
[BR] Black and proud 
[MD] Ain't no time to hesitate at the gate 
Do it now! 

[Mos Def] 
Hay dios mio, me and Bustarimo ?? 
The hottest negroes en Los Estados Unidos 
Hotter than Reno when discovered by Bugsy Siegal 
I'm black like Don Cheadle shoutin power to the people 
My rhymes dipping like the lifeline on the e-boat 
The raw sugar cane, NutraSweet, never Equal 
If you in a Benzito or your mother's Buick Regal 
I get up like Chino shoutin power to the people!! 

[Busta Rhymes] 
Yo, me and the Mighty Mos shine like a light post 
Live nigga shit be straight FUCKIN UP THE WHITE FOLKS 
That's why they with it now, because niggaz like me and you 
we did it now, brought it to that level so they GET IT NOW 
We graduated saturated the game now 
Infatuated with the fame now let me explain how 
we doin this, at any time or any place ready willin and able 
let's get the dough secure the FOOD ON THE TABLE 

[BR] Ay Mos Def 
[MD] Oh my God.. 
[BR] How you feel? 
[MD] I'm feelin great 
[BR] Whatcha want? 
[MD] Wanna do it to death, whassup wit you? 
[BR] You know my steez 
[MD] True indeed 
[BR] Say it loud 
[MD] Black and proud 
Ain't no time to hesitate at the gate 
Do it now! 
Bus-a-Bus 
[BR] Rhymes Galore! 
[MD] What the deal? 
[BR] Feelin GREAT! 
[MD] Whatchu want? 
[BR] Wanna do it to death, WHATTUP wit you?! 
[MD] You know my steez 
[BR] True indeed 
[MD] Say it loud 
[BR] Black and proud 
[MD] Ain't no time to hesitate at the gate 
Do it now! 

[Mos Def] 
From East West North and South I got joints for all of those 
Heavy aquatic water flows keep them on they toes 
Tell them thugs that wanna be CEO's to be derobed 
'Fore I wear your little dumb ass out like Easter clothes! 

[Busta Rhymes] 
Yo, yo-yo yo-yo 
It's like a freak show, soon as my heat blow 
Sometime I speak slow so people understand my street flow 
And while we keep it hot, we got the most shine up in 
this WHOLE SHIT, me and Mos spit and blow the show quick 

[Mos Def] 
WATCH OWT! Your pussy sound get bucked Souf 
Mos 'n Bussa Rhymes too bad man-a-shutout 
WATCH OWT! Give a damn whut fancy car ya hop owt 
Shut down your game like da NBA lockout 

[Busta Rhymes] 
Ya betta WATCH OWT! I'm bout to black on niggaz 
like I'm blowin on a sax, blowin my gats on niggaz 
Blowin my raps on niggaz - now let me mash out 
We fatter than the biggest ass chicks pokin they ass out! 

[BR] Hey Mos Def 
[MD] Magnetism 
[BR] How you feel? 
[MD] Feelin great! 
[BR] Whatcha want? 
[MD] I wan' do it to death, whassup wit you? 
[BR] You know my steez 
[MD] True indeed 
[BR] Say it loud 
[MD] Black and proud 
Ain't no time to hesitate at the gate 
Do it now! 
Bus-a-Bus 
[BR] Woo-HAH! 
[MD] How you feel?! 
[BR] Feelin GREAT! 
[MD] Whatchu want? 
[BR] I wanna do it to death, WHATTUP wit you?! 
[MD] You know my steez! 
[BR] True indeed 
[MD] Say it LOUD! 
[BR] Black and proud! 
[MD] Ain't no time to hesitate at the gate 
Do it now! 

[Mos Def] 
What what, we got to do it, do it 
We got to do it, do it, make me do it, do it 
What.. wha-what-what, we got to do it, do it 
Make me do it, do it 
Do it do it do it now! 
What what, we got to do it, do it 
Do we do it, do it, do it, ah do it now! 
What what, we got to do it, do it 
Got to do it, do it 
Do it now! AOWWWWWWWWWWWW

Нашли ошибку в тексте песни Do It Now? Если вы зарегистрированы, исправьте текст, только вместе мы сделаем слова песен точными!

Скачать другие бесплатные тексты песен от Mos Def: