Lyrics A-Z:  0-9  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z   OST
Тексты А-Я:  А  Б  В  Г  Д  Е  Ё  Ж  З  И  Й  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я
Исполнитель: Saosin
Название песни: Crap Rap
Текст песни добавил: gven007
645 просмотров с 2012-01-28 19:30:38
»» В избранное (Необходима регистрация)
Экспортировать:
Скачать текст песни в txt

Saosin - Crap Rap текст песни, lyrics

Yo DJ ?? Push the muthafuckin
What button you talkin about?
Bitch, you know the muthafuckin button
you push it everyday, big ol? round blue thang.
Nigga you crazy.
(Fart)
Look nigga my eyes are watering.
My ass is talking. I don?t know that im doing
you hurry up and push that button before I get
pissed off nigga push the button.
Alrite nigga I got the button.
Yippee ya yo muthafuckas
this is Shawny Dryhump(?) On a long hard mile.
Oh shit, oh shit, oooh shit
and here I go
Heres a little story on why I like it dry
when my daddy showed this it made me wanna cry
I was only 5 and he was really drunk
mommy had just left him so he crawled into my bunk
he said "Give it to me or else ill kill your mom" (mommy)
im so glad I did it cuz it, baby, it?s the bomb.
My virgin asshole, oooaaah fuck yeah daddy
when im all grown with hair all on my sack
and all I ever think about is men up in my crack
jizzin in my hole and when I felt a fart (stinky)
I like it ???? spread the cheeks apart.
Ooh yeah oooh yeah you should get that on video.
Ah Ah Eee come on baby give me that meat aoh aoh eee
ah ah Eee come on baby give me that meat (give me that meat you little bitch)
aoh aoh ee (give me that sweet meat)
Says who.
Little nigga ?? Couldnt make it today.
So me and shawn are feelin, we?d like to say Hey!
Tibs a little bitch,
well hes my little stallion we have naked battles and he rams my battalion.
he might be short but the bastard can wrestle.
he rips my clothes off and pins me in the asshole.
Ooh shit, oh me, oh my!
remember when that faggot squirted yogurt in your eye.
Oh yeah it was great till I fell down the stairs.
My asshole bled all over your favorite underwear.
Haha see haha hoe
god damnit, shit could I go for a blow!
I really have a craving for some stinky man chowda
put it in my stinky star, I swear ill scream louda.
Will do
All you men from front to back
wave your hands and get down on your knees
drop your pants and slap that ass
and anal sex, yes please!
All you men from front to back
wave your hands and get down on your knees
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
All together now,
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it. Get it boy
Hey, hey yall niggas better step back
alrite , this is chris-a-licious up in this house (get it boy)
this house! Holla!(You get that boy)
so step the fuck back cuz yall niggas are wack (Booyah!)
Im not gay but my boyfriend is.
Hes a buff ass nigger with sum tasty ass jizz.
I like you sweet ass, rub it on my face,
and when I say sweet I meant sweet to the taste.
A nasty nigga with anal on my mind.
I ???? and then ill sneak up from behind.
Ill give you a stick, and you wont turn back.
cuz all you girls vaginas are crazy smelly wack.
So Get it, slap it, spank it, and grease it up.
Cuz baby I aint kidding when I say, when I say,
when I say, ?I wanna fuck!?
My rod of pleasure will probe your insides.
I?ll rob you of your dignity but you wont run and hide.
So come inside, take a suckle of my forest,
or step back hetero and make room for the chorus.
Get it, slap it, spank it, grease it up
All togethernow
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
Get it, slap it, spank it, grease it up
grease it up, grease that shit up you silly bitch.
You better give me that fat cock. Aaahhh

Нашли ошибку в тексте песни Crap Rap? Если вы зарегистрированы, исправьте текст, только вместе мы сделаем слова песен точными!

Скачать другие бесплатные тексты песен от Saosin: