Домой Теги 2 Chainz

Тег: 2 Chainz

2 Dollar Bill

Yeah, I know that I'm winnin'I'm winnin', I'm winnin', I'm winnin' (Wow)Yeah, yeah, uh, I know that I'm winnin', I'm winnin' (Dos)I'm winnin', I'm...

Girl’s Best Friend

Say shit gotta go fastGotta move with the huh, huhGotta, gotta, gotta, gotta, gottaGotta let 'em knowDolla I'ma buy some diamonds (Buy some diamonds)I'ma...

Threat 2 Society

Be here, yes, it is.It's so good just to be alive, well, well, well.It's so good to be here, yes, it is.It's so good...

Rule the World

YeahUh-huh(Hitmaka)2 ChainzTop down on the Dawn like I'm used to it (Yeah)Prayin' you make it home like I'm used to itPrayin' you make it...

Hot Wings

(Hit-Boy)I'm the big homie nowDon't forget that, I'm the big homie nowI got my spunk, Louie VuittonTruck in the front, what're you doin'?I look...

Section

You niggas ain't talking about nothing what the fuck y'all doing in my sectionYou niggas ain't talking about nothing what the fuck y'all doing...

What Happened

Uh, what happened, what happened?Yeah, damn, girl, what happened?What happened? What happened?What happened?I thought you weren't fucking with me no moreDamn, girl, what happened?I...

100 Joints

No matter what they say I smoke 100 joints a dayLaying by my chopper, chopper laying by my safeNo matter what they say I...

Bentley Truck

All about it, all about it, I'll tell you all about it, all about itThis the shit you play when you in a Bentley...

Blue C Note

You did it for the broads, I did it for the paperGot a hundred styles, got a hundred acresFuck the police (fuck 'em), hundred...

Bounce

3 chainz, owwwCaught up in my bullshit, put your head on backwardsAnd skate off after, engage in laughter 'bout what just happenedFingers and napkins...

Smell Like Money

Here I go, here I go this that C5Bitch I'm back, with that crack like panty linesAsinine, I get blow like dandelionsFuck more hoes...

Dedication

You gotta known how to have fun when you get these checks manNah, I'mma put this on your camera. You need... I'm bout to...

They Know

Paid $100 for some head, nigga, say you ain't did it!I know where a lick is four of mil', nigga, say you ain't with...

Everything I Know

Everything I know (x2)The streets have taught me everything I know (x7)The streets have taught me everything (I know)With my back against the wall...

Xanny (feat. Skooly & Cap 1)

2 Chainz:First I get some money, then I pop a tagFirst I get some money, then I pop them tagsIf I can’t sleep, Imma...

Used 2

I still fuck 'em like I used tooI need to put that shit on YoutubeCause you know we got that dancefloor crazySingle ladies come...

Upper echelon (ft. T.I., Travi$ Scott)

Pull out the zipPull out the rollWe so high, upper echelonWe so fuckin' high, upper echelonDozin' off them Xannies, just popped a bandieWave rock...

Twilight Zone

Yeah Roll another one cause Iâ m randomAnd my four door looking really photogenicJam â em on the tireInteresting wonâ t expireIâ m in...

Trap back

Listen to fuck niggasLet em' know I'm still up in here been poppin'Do so many shows in arenasMy nigga I need me a lockerLook...

ЭТО ИНТЕРЕСНО